ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA OPAVA-MALÉ HOŠTICE- PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní školaMateřská školaDružinaJídelna
Aktuality
O nás
Organizace šk. rokuKalendářSmartClass TeacherSmartClass StudentLOGO Škola onlineZájmové kroužkyFotogalerie
Dokumenty
Rodiče a škola
Projekty a granty
Aktuality
O nás
Organizace šk. rokuKalendářSmartClass TeacherSmartClass StudentLOGO Škola onlineZájmové kroužkyFotogalerie
Dokumenty
Rodiče a škola
Projekty a granty
Adresa

Dvořákova 37
Opava - Malé Hoštice
747 05

Email

reditel@skolamalehostice.cz

Telefon

553 765 151
739 479 886

Mapa

IČO: 70 999 368
IZO: 600 143 007
ČÚ: 181709659/0300
ID: w9wmf6f

Kritéria hodnocení výsledků žáků ve 2. pololetí šk. r. 2019/2020

Vážení rodiče, zákonní zástupci,

na základě vyhlášky MŠMT 211/2020 Sb. ze dne 27. 4. 2020 o hodnocení výsledků vzdělávání ve druhém pololetí školního roku 2019/2020 jsme vytvořili kritéria pro hodnocení vzdělávání pro naši školu.

Závěrečné hodnocení žáka na vysvědčení na konci školního roku 2019/2020 zohlední:

podklady pro hodnocení získané v druhém pololetí v době, kdy osobní přítomnost žáků nebyla zakázána (tj. do 10. března 2020),
podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy probíhalo vzdělávání na dálku, pokud pro takové vzdělávání měl žák odpovídající podmínky,
podpůrně také hodnocení výsledků vzdělávání žáka za první pololetí školního roku 2019/2020.

Za období vzdělávání na dálku během uzavření škol lze (s uvážením objektivních možností a podmínek pro zapojení žáka do vzdělávání na dálku) v závěrečném hodnocení žáka na konci školního roku 2019/2020 zohlednit například:

snahu žáků o pravidelnou práci ve vzdělávání na dálku a odevzdávání úkolů a výstupů;
samostatnou práci žáků a samostudium během vzdělávání na dálku a její výsledky;
portfolia prací žáků, případně jejich další podklady, které umožnily žákům samotným formulovat výsledky, kterých dosáhli (sebehodnocení žáka jako podklad pro hodnocení učitele).

Plné znění vyhlášky hodnocení výsledků vzdělávání  ve druhém pololetí šk. r. 2019/2020 naleznete v Dokumentech.